Ons platform biedt u, zonder compromis, alle diensten: van 2G tot 5G-radiotoegang en van circuit switched spraak en SMS tot VoLTE en VoWiFi. Voor u betekent dit dat u de best mogelijke basis heeft om een eigen, succesvol merk op te bouwen.
Naast de juiste diensten zijn goede beheertools essentieel. Dit is waar onze HLR/HSS, OCS en OSS/BSS in beeld komen; met een compleet pakket aan aanpasbare functies die realtime beheer en facturering bieden voor uw unieke propositie, zowel postpaid als prepaid.
Wij geven u toegang tot een breed scala aan OCS-functies. Hierdoor kunt u, in tegenstelling tot het aanpassen van een vooraf ingesteld aanbod, echt uw eigen propositie bepalen. Bied uw klanten precies wat ze nodig hebben terwijl u er blindelings op kunt vertrouwen dat alles in realtime en correct wordt gefactureerd.
Omdat het faciliteren van MVNO’s onze kernactiviteit is en omdat we daarnaast alle diensten in eigen beheer hebben, kunnen we een zeer korte time to market garanderen. Afhankelijk van de benodigde hoeveelheid maatwerk hebben we het hier over een kwestie van weken in plaats van de in de markt gebruikelijke maanden.
Wij faciliteren uw MVNO, onafhankelijk van het feit of u reeds een eigen wholesale contract heeft of gebruik wilt maken van onze overeenkomst. Wij opereren te allen tijde volledig open en transparant, dus zonder verborgen voorwaarden, kleine lettertjes of kosten verweven in de airtime.
Onze OSS/BSS-interface kan geheel naar uw wensen worden aangepast, zonder gedoe of dat daarvoor speciale zaken ontwikkeld hoeven te worden. Hierdoor werkt uw klantenservice team vanaf dag 1 in een voor hen herkenbare omgeving.
Al onze beheertools zijn ontwikkeld vanuit een API-first-gedachte, wat een perfecte integratie mogelijk maakt. Uiteraard kunt u de diensten ook gewoon beheren en monitoren via ons portaal. Dit portaal maakt gebruik van exact dezelfde API; met een eigen integratie heeft u dus dezelfde mogelijkheden.
Geef uw MVNO een boost!
In ons volledige MVNO platform komen al onze diensten samen om uw leven als serviceprovider zo makkelijk mogelijk te maken. Onze moderne netwerkdiensten worden vervolledigd met uitgebreide beheerstools die u in staat stellen om alles nauwlettend in de gaten te houden. Wij kunnen de geboden diensten exact afstemmen op uw behoefte en wat u niet nodig heeft achterwege laten. Daarnaast kunnen wij u helpen met andere zaken, zoals bijvoorbeeld een maatwerk klantenportaal of een mobiele app.
Telefoonnummers, oftewel MSISDN's om precies te zijn, zijn een belangrijk onderdeel van je dienstverlening, maar kunnen gemakkelijk als saai worden gezien. Wij zijn echter van mening dat goed nummerbeheer een grote bijdrage kan leveren aan klanttevredenheid. En daarom is nummerbeheer een geheel aparte dienst waarbij toewijzing, activatie, deactivatie en nummerbehoud zeer overzichtelijk geregeld zijn. Het scheiden van nummerbeheer heeft bovendien als voordeel dat het vanuit het perspectief van de mobiele dienstverlening ‘slechts een nummertje’ is dat eenvoudig kan worden gewijzigd. En ook als uw klant meerdere nummers op één mobiele dienst wil, is dat geen probleem.
Uiteraard speelt de techniek die de handset van uw klant gebruikt de grootste rol in de internetsnelheid; een klant op 2G zal nooit dezelfde internetsnelheden ervaren als een klant op 5G, hoe goed onze dienstverlening ook is. Toch kan er nog steeds een grote snelheidswinst worden behaald door de componenten te optimaleren die worden gebruikt om internettoegang voor uw klanten te verzorgen. En daarom gebruiken wij uitsluitend de best mogelijke componenten en investeren wij, naast het feit dat wij ons netwerk constant finetunen, zwaar in overcapaciteit.
Alle audio, inclusief circuit switched voice, wordt afgehandeld door onze IMS. Zo kunnen we een uniforme gebruikerservaring bieden, ongeacht welke techniek wordt gebruikt door het toestel van uw klant. Gebruikers horen daardoor altijd dezelfde mededelingen, dezelfde prompts en ook bijvoorbeeld voicemail wordt altijd op dezelfde manier afgehandeld. Uiteraard ondersteunen wij alle moderne audiocodecs die door mobiele telefoons worden gebruikt, inclusief HD-audio. De IMS is daarnaast ook verantwoordelijk voor de duur van een telefoongesprek. Dit is vooral belangrijk bij prepaidgebruikers die geen tegoed meer hebben.
OSS/BSS staat voor Operations Support System/Business Support System. Het is het startpunt waar alle provisioning wordt gedaan en waar ook alle managementinformatie te vinden is. Deze is eenvoudig toegankelijk via ons portaal of kan via onze API volledig worden geïntegreerd in uw eigen systemen. Ons OSS/BSS is misschien wel het meest flexibel van al onze diensten, omdat deze volledig in eigen beheer wordt gebouwd. We gaan dan ook graag met u in gesprek over hoe we ons OSS/BSS nog verder kunnen verbeteren.
Het OCS is wellicht het belangrijkste onderdeel van uw dienst omdat het verantwoordelijk is voor de correcte en real-time facturatie van de door uw klant gebruikte spraak, data en sms. Ook bepaalt het OCS of buiten-bundel gebruik toegestaan is en zet het billshock meldingen in gang. Door u toegang te geven tot een breed scala aan OCS-functies kunt u uw eigen unieke proposities samenstellen, exact zoals u vindt dat ze het beste bij uw merk passen.